hoe wij je helpen?

Met intensieve, doelgerichte coaching. Je krijgt immers een vaste coach die je van a tot z begeleidt in je zoektocht naar nieuw werk. Die zoektocht verloopt in 5 stappen:

  1. intake. Je maakt kennis met je coach en bespreekt waar je naartoe wil. Op basis daarvan stippelen jullie jouw persoonlijk traject uit.
  2. indien nodig een oriëntatie. Je leert jezelf én de arbeidsmarkt kennen. Zo weet je waar je staat.
  3. plan van aanpak. Je coach stoomt je klaar om goed voorbereid te solliciteren. Samen bekijken jullie hoe je dat gaat aanpakken. 
  4. actie! Tijd om naar buiten te komen. Om werkgevers te benaderen en hen te overtuigen dat jij te bieden hebt wat zij nodig hebben. Ook je coach gaat actief op zoek naar een job voor jou.
  5. nazorg. Job gevonden? Dan blijft je coach je nog een tijdje opvolgen om zeker te zijn dat alles goed gaat.

Meer info over het traject via bemiddelingsvoucher@randstadrisesmart.be of via het gratis telefoonnummer: 0800 93 005

Kies je na het gesprek voor ons? Top! Dan is de volgende stap dat je terug contact opneemt met jouw bemiddelaar bij VDAB. Je laat hem/haar weten dat je Randstad RiseSmart aan de lijn hebt gehad en dat je graag verder wil met deze begeleiding. Zij geeft jou een afspraak met een coach in de regio.

contacteer ons

8 voordelen die het verschil maken.

  1. Je legt het hele traject af onder begeleiding van één vaste coach. Dankzij ons uitgebreide kantorennetwerk krijg je een coach in de buurt van waar je woont.
  2. Je krijgt een helder beeld van jezelf én van de huidige arbeidsmarkt. 
  3. Onze coaches kennen veel bedrijven en zoeken mee naar een job die bij je past. Ze zijn experten in het actief zoeken naar de juiste job - dat bewijzen onze resultaten: jaarlijks begeleiden we meer dan 10 000 werkzoekenden in hun zoektocht naar werk. Gemiddeld 70% daarvan vindt duurzaam werk.
  4. Je coach ondersteunt je in het resultaatgericht solliciteren.
  5. We werken op jouw maat: reeds meer dan 20 jaar begeleiden we, duurzaam en divers, zowel jongeren als ouderen, laagtaalvaardigen, laag- tot hoogopgeleiden, mensen met een medische problematiek of een reïntegratie na lange afwezigheid, …
  6. We bieden persoonlijke begeleiding aan: live of virtueel, individueel of in groep. Je coach luistert, adviseert en gaat zorgzaam om met jouw persoonlijke situatie. 
  7. We maken volop gebruik van de nieuwste HR-technologieën. Daardoor werken we efficiënter en kunnen we jou heel gericht en persoonlijk begeleiden.
  8. We helpen en begeleiden je voor alle vragen, dit zowel in het Nederlands, Engels of Frans. We helpen je ook je Nederlands verbeteren.

Je staat er niet alleen voor in je zoektocht. Wij ondersteunen je van a tot z.

Je kan ook contact met ons opnemen via bemiddelingsvoucher@randstadrisesmart.be (geef ons dan zeker ook een telefoonnummer waarop we je kunnen bereiken) of via het gratis telefoonnummer: 0800 93 005

contacteer ons

veelgestelde vragen

overtuigd om jouw bemiddelingsvoucher te gebruiken?

contacteer ons