uitbreiding Melexis Ieper: Randstad organiseert JobCafé om 50 vacatures in te vullen

Op zaterdag 18 november organiseren hr-dienstverlener Randstad en Melexis, producent van microchips en sensoren voor de auto-industrie, een JobCafé. Melexis breidt uit in Ieper. Om die groei te ondersteunen, werft Melexis 50 werknemers aan. Vooral operatoren en techniekers. Geïnteresseerden kunnen zich inschrijven om op zaterdag 18 november langs te gaan bij Melexis in de Sint Krispijnstraat 3 in Ieper. Ze krijgen er een rondleiding, kunnen praten met toekomstige collega’s, met teamleaders en met de personeelsdienst. Ze kunnen meteen solliciteren en weten de dag zelf of ze kunnen starten bij Melexis.

Sophie Vanbrabant van Randstad: “Melexis zoekt operatoren die instaan voor het testen van de microchips en techniekers om de machines up-to-date te houden. In alle jobs bij Melexis gaan medewerkers voor kwaliteit en werken ze mee aan de groene technologie van morgen. Melexis biedt werkzekerheid en ontwikkelingsmogelijkheden in een innovatief bedrijf. Geïnteresseerden vinden op www.randstad.be/jobcafe meer informatie over de vacatures."

aantrekkelijke werkgever

Vorig jaar eindigde Melexis tweede in het Randstad-onderzoek bij 1700 West-Vlamingen naar de meest aantrekkelijke werkgevers van West-Vlaanderen. 40% van de respondenten die het bedrijf kennen, geven aan dat ze er zouden willen werken. Melexis kreeg topscores van de bevraagde West-Vlamingen voor onder andere de kwaliteit van de opleidingen, toekomstperspectieven en jobinhoud.

interesse in het JobCafé Malexis?

tags: nieuws