Randstad Group Belgium is voor het derde jaar op rij Top Employer. Hiermee mag het bedrijf zich een van de 73 beste werkgevers van het land noemen, en een van de beste in de hr-sector. Randstad krijgt het certificaat na een grondige analyse van zijn hr-beleid en arbeidsvoorwaarden door het Top Employers Institute, een wereldwijde autoriteit voor de erkenning van goed werkgeverschap. Het label geldt voor alle merken: Randstad, Tempo-Team, Randstad RiseSmart en Sourceright.

bevestiging als een van de 73 beste werkgevers van het land

• verwelkoming en talentstrategie halen topscores.
    • erkenning 'Top Employer' is belangrijke waardering voor aanpak om talent te ontwikkelen.
    • Randstad werft 300 à 350 mensen aan in 2020.

elke dag opnieuw ieders talent ontwikkelen

Als marktleider is Randstad Group een belangrijke speler op de arbeidsmarkt. De nieuwe erkenning als Top Employer is een waardering voor het hr-beleid en de ontwikkeling van talent in het bijzonder.

quote icon

Het Top Employer-label bevestigt opnieuw dat we elke dag onze missie ter harte nemen om ieders talent ten volle te ontwikkelen. 'De Beste Mensen' is een van onze strategische bouwstenen. Omdat we geloven in onze eigen mensen, willen we het talent in onze organisatie maximaal faciliteren, hen helpen groeien en hun leiderschap voort ontwikkelen. Zo blijven onze mensen en onze organisatie toekomstbestendig. Ik denk dat we allemaal bijzonder trots zijn op ons warme en waardengedreven bedrijf, waar elke collega zich mag ontplooien.” - Tine Tytgat, hr director.

Bij Randstad Group Belgium werken 2300 mensen. Dit jaar werft het bedrijf 300 à 350 mensen aan.

hoogste scores voor onboarding en talentstrategie

Uit de analyse door het Top Employers Institute springen twee zaken in het oog. Eerst en vooral haalde Randstad Group de hoogste scores voor de verwelkoming (onboarding) van nieuwe medewerkers en de talentstrategie. Daarnaast waren er bij het onderdeel 'cultuur' topscores voor bedrijfswaarden, ethiek & integriteit en welzijn.

over het label 'Top Employer'

'Top Employer' is een certificeringsprogramma van het Top Employers Institute. Deze organisatie is actief in 118 landen en erkent ondernemingen die een uitstekende werkomgeving creëren. De doorlichting beoordeelt tien domeinen van het hr-beleid en de arbeidsvoorwaarden. Het gaat o.a. om de ontwikkeling van talent, groeimogelijkheden, teammanagement, het onthaal van nieuwe medewerkers, opleidingsmogelijkheden, het evaluatieproces en loonbeleid.

Wil je ook deel uitmaken van een topteam?